Blogger Templates

Tuesday, June 15, 2010

Ke Dunia Baru!

Huhuhu....penat sudah mencari idea untuk posting blog. Adoi la, mati kutu betul nak buat blog ni, terutamanya bagi orang macam aku. Malas nak update, malas nak menulis. Takde benda yang menarik berlaku dalam kehidupan seharian. Hehehe...sebenarnya, aku MALAS!!! Untuk post kali ni, aku nak cerita sikit pasal favorite music group. Aku giler suka music group dari Korea. Ni semua bahana berkawan dengan orang-orang yang suka Korean music and Korean drama.


First group yang aku paling-paling suka ialah group 'So Nyeo Shi Dae' (SNSD). Girl group, sembilan orang. Cun habis. Grup ni xkenal pun b4 this. Ni semua kawan aku kenalkan. Lagu 1st yang membuatkan aku terus suka dengan grup ni ialah 'Into The New World'.



Ramai jugak la kawan-kawan yang terpengaruh bila aku introduce grup ni. Especially, member2 lelaki. Well, boys, sukala cute, beautiful ladies kan! Apa2 pun dalam ramai-ramai ahli grup ni, aku paling suka Tiffany. Cute tahap dewa.
Eye Smile Bright ! 


Blogger Templates
Blogger Templates Blogger Templates

0 comments:

Post a Comment